Hoe werkt het inschrijven?

Hier vindt u een korte beschrijving hoe u zich snel via ons simpele inschrijfformulier online kunt inschrijven.

 


U doorloopt vervolgens 5 stappen om uw inschrijving compleet te maken:

 

Stap 1

Kiest u de cursuscategorie, het type en de maand, waarin u examen wilt doen. Nadat u op Zoeken heeft geklikt verschijnen de beschikbare examens. Selecteer er één en klik op Doorgaan.

 

Stap 2

Vult u de gegevens in van de contactpersoon en organisatie. Eventueel is het mogelijk om een ander factuuradres door te geven. Geef tenslotte aan hoeveel cursisten u wilt aanmelden en klik op Doorgaan.

 

Stap 3

Vult u alle benodigde cursist informatie toe. Als u alleen uzelf wilt inschrijven betreft dat minder informatie dan als u vier cursisten wilt inschrijven. Als u meerdere cursisten wilt inschrijven voor verschillende examendata en locaties dan is dat per cursist aan te passen. Als u alle informatie heeft doorgegeven klikt u op Doorgaan.

 

Stap 4

Krijgt u de mogelijkheid om alle doorgegeven informatie nogmaals te controleren. Mocht er iets niet kloppen dan kunt u door op één van de voorgaande stappen te klikken de informatie alsnog wijzigen. Nadat u akkoord bent gegaan met de Algemene voorwaarden klikt u op Bevestigen om naar de betaalsectie te gaan.

 

Stap 5

Krijgt u een overzicht van de door u bestelde cursussen en/of examens. Als u in het bezit bent van een kortingscode dan kunt u deze hier invullen en op Toevoegen klikken. De korting wordt dan automatisch meegenomen in het overzicht. Als alles klopt kiest u de gewenste betalingsmethode en klikt u op Doorgaan.

 

Uw inschrijving is compleet en onze Customer Support gaat de informatie verwerken!


Klik hier om naar het inschrijfformulier te gaan

Direct inschrijven

Meer dan 5 kandidaten?

Klik dan hier

 

        

 

 

 

 

Bekijk de brochure

Informatie aanvragen

Bekijk de demo

Bel mij terug